Izdelava spletne trgovine

Spletna trgovina je učinkovito orodje, s katerim lahko preko spleta prodajate vaše izdelke ali storitve. Poleg ustrezne tehnične rešitve, vsaka spletna trgovina zahteva kakovostno vsebino in aktivnega spletnega urednika. Torej nekoga, ki bo objavljal ustrezne vsebine, obdeloval naročila, komuniciral s strankami in opravljal druge aktivnosti, ki so potrebne za uspešno delovanje internetne trgovine.

Grafična podoba spletne trgovine

Ustrezen odzivni izgled vsake spletne trgovine pripravimo v naši spletni agenciji. Izhajamo iz vaše celostne grafične podobe, vaše ponudbe in vaših pričakovanj. Grafični osnutek je rezultat naše kreativne všečne rešitve, ki jo individualno pripravimo za vsako stranko posebej. Grafični osnutek ni pomemben samo zaradi izgleda spletne strani, ampak tudi zaradi lažjega razumevanja delovanja spletne trgovine še preden se sama izdelava začne.

 

Glavne lastnosti moderne, prodajno usmerjene spletne trgovine

Domača stran

Prva - domača stran je največkrat vstopna točka v vašo spletno prodajalno, zato mora vsebovati izpostavljen artikle, ponudbe, akcije v obliki grafičnih pasic, znižanih artiklov, ipd. Navigacija spletne trgovine mora omogočati enostaven pregled in dostop do celotnega kataloga vaše ponudbe, tako na namizni, kot tudi na mobilni verziji. Poljubno so na domači strani objavljene še druge informacije, ki dopolnjujejo vašo ponudbo. Tukaj tudi izpostavimo svoje prednosti, ugodnosti in privlačne posebnosti! Z našim inovativnim urejevalnikom lahko enostavno skrbite za stalno izpostavljenost aktualne ponudbe.

 

Seznam izdelkov

Preden si ogledamo konkreten izdelek, vedno brskamo med različnimi seznami izdelkov. Le te morajo biti pregledni in privlačni, z ustreznimi fotografijami in informacijami, ki so nujni za ta nivo spletne trgovine. Jasna kategorizacija mora uporabniku stalno sporočati kje se nahaja. Obenem mora uporabnik imeti možnost zožiti nabor vidnih izdelkov z različnimi filtri, ki mu olajšajo pregled. Filtri se oblikujejo na podlagi lastnosti, ki jih dodelimo posameznemu artiklu. Spletni urednik ima možnost sam določiti na katerem nivoju želi imeti posamezen filter. Le teh je lahko več vrst, številčni, grafični (npr. barve) ali drsniki.

 

 

Izkaznica izdelka

Preden se uporabnik odloči za nakup se nahaja na izkaznici izdelka. Ta vsebuje celotno predstavitev izdelka in vse spremljajoče informacije, ki pomagajo uporabniku pri nakupni odločitvi. Izkaznica izdelka je lahko enostavna ali pa skupinska, kjer vidimo en izdelek, vendar z izbiro med različnimi barvami ali velikostmi, pravzaprav izbiramo med več variacijami posameznega artikla (tipičen primer so različne velikosti in barve tekstilnih izdelkov). Vsak izdelek ima v ozadju svojo šifro, ceno in zalogo. Ko, na primer, v košarico dodamo posamezno izbiro, se v naročilo zapiše ta konkreten artikel. Tako, kot pri enostavni izkaznici izdelka, ima lahko tudi pri skupinski izkaznici, vsak artikel več fotografij. Ko iz spustnih seznamov izberemo npr. ustrezno barvo in velikost, se nam prikažejo fotografije točno tega artikla. Naš sistem pa omogoča tudi izdelavo paketnega artikla, kjer združimo več različnih artiklov v eno izkaznico – kupec pa lahko sam izbira, katerega od ponujenih bo izbral (recimo eno majico, ene hlače in en skiro, od izbora več možnih majic, hlač in skirojev). Paketni artikel omogoča dodeljevanje drugačne (npr. nižje) cene, kot bi jo te artikli imeli samo sešteti. Na nivoju artikla lahko individualno ali pa na podlagi vnaprej določenega pravila predlagamo kupcu sorodne ali druge artikle, za katere sklepamo, da bi uporabnika utegnili zanimati.

 

Urejanje izdelkov

Spletni urednik lahko preko našega sistema za urejanje vsebine (Admin) vnaša in ureja celoten katalog in vse podatke posameznih izdelkov. Dodatno lahko celoten katalog prenašamo oz. sinhroniziramo iz poslovnega sistema posameznega partnerja. Na ta način se večina (ali vsi) podatki o artiklih osvežujejo iz centralnega sistema (šifre, cene, zaloge…) in s tem zagotavljajo večjo ažurnost in natančnost podatkov na spletni trgovini.

 

Nakupovalna košarica

V košarici kupec v nekaj enostavnih korakih pregleda svoje naročilo, vpiše svoje podatke, izbere način plačila, dostavo in zaključi nakup. Kupec lahko nakupuje, kot gost (brez registracije) ali kot registriran uporabnik. Tipične možnosti plačil so po predračunu, po povzetju, paypal in kreditne kartice različnih ponudnikov. Stroški dostava so lahko fiksni, vezani na težo izdelkov v naročilu ali različne druge spremenljivke. V fazi nakupa lahko kupcu ponudimo tudi druge artikle, ki jih imamo trenutno v akciji ali uveljavljanje kode za popust.

 

 

Obdelava naročil

Spletni urednik v sistemu za urejanje vsebine (Adminu) pregleduje in obdeluje prejeta naročila, ki so razporejena v dva ali tri statuse, kakor zahteva način dela posameznega prodajalca. Ob vsaki menjavi statusa, na primer iz sprejeto v zaključeno se uporabniku pošlje ustrezno sporočilo z vnaprej pripravljeno vsebino. Osnovno statistiko prodaje skrbnik vidi že v adminu, podrobnejša statistika pa se pregleduje v Google Analyticsu. Naročila se lahko prenesejo v razne poslovne programe (Vasco, Minimax, Metakocka, Pantheon in mnoge druge). Možna je pa tudi integracija prenosa naročil kot pošiljke v sisteme dostavnih služb, kot so GLS, Pošta Slovenije, DHL  in drugi. Vse z namenom čim večje avtomatizacije in zmanjšanju dela na strani lastnika spletne trgovine.

Na splet smo pomagali številnim uspešnim podjetjem - naj pomagamo tudi vam!

zapri